Okrem Divného Hornouhorska, ktoré sa postupne blíži nejakej forme publikácie, pracujem aj na druhom hernom settingu. Ten má dočasné označenie WH40kk, čo je skratka pre Weird Hornouhorsko 40 kíl kokaínu - a je to postapo/narko/gonzo variant Divného Hornouhorska, posunutý asi tak do roku 3000. Tu je povolanie technojogína.
Technojogíni sú technospirituálna
sekta rozdelená do viacerých škôl. Jej učenie založil a rozvinul ešte pred
katastrofou technický a vedecký personál chemického priemyselného komplexu
Nový Bhopál (pri dnešnom Sládkovičove) a zachovala sa ako mystické, osobnou
iniciáciou odovzdávané poznanie utajeného bratstva a sesterstva.
Technojogín môže
uctievať ktoréhokoľvek z orbitálnych bohov, má ale preferenciu pre techno-techno
božstvá (ak nie je ateista alebo zaprisahaný ludita).
Slabina: Všetci
technojogíni musia dodržiavať celibát. Ak ho porušia, prichádzajú o všetky
schopnosti okrem majstra únikov, kým sa spirituálne neočistia dvadsaťosemdňovým
odriekaním mantier za súčasného rozširovania vedomia každodenným užívaním
vybranej drogy.
Sobriquet: džankí,
technomystik, jogiheker
Rozhodujúca vlastnosť: múdrosť
Technojogínske školy – hoď k10:
1 – Kurukšétra/Bojové pole: +1
bojaschopnosť v boji zblízka, samovražedná odvaha
2 – Kapala/Mŕtvola: +2
odolnosť, +2 na vynorenie z hibernácie, páchne hrobom
3 – Šákiní/Tantrická energia: odhalenie
najtajnejšej túžby (1 zmena dôverného rozhovoru, 4-6 na 1k6), vyzývavosť
4 – Džjótiša/Astronómia: +1
na záchranné hody proti elektrine, imunita voči účinkom konjunkcií, 1 bod
šťastia
5 – Kálí/Zmar: -2
charizma, protivníci -1 hod na morálku
6 – Njája/Logika: +2 na
záchranné hody proti očarovaniu a ilúziám, potlačené emócie
7 – Šatrúta/Ničenie: +2 na
zásah proti konštruktom, nenávisť voči technológií
8 – Nátarádža/Tanec: +2
na záchranné hody proti ohňu, +1 obratnosť, fatalizmus
9 – Tekabhaktí/Oddanosť technike:
kybernetické implantáty majú o 50% alebo +1 lepší účinok, +1 na hekovanie
10 – Vašikaran/Mesmerizmus:
hypnotizmus (raz za deň), +1 charizma
Závislosť. Na všetky
schopnosti okrem majstra únikov technojogín potrebuje byť v intoxikovanom stave,
teda naviac 1k6 hodín po užití drogy. Pri tvorbe postavy hráč určí, ktorú z nasledujúcich
drog na svoje schopnosti technojogín potrebuje: kox (+1 na všetky hody, 1k6
kôl), metameta (ESP na 5-6 na 1k6, 1k6
zmien), modrosklo (zrýchlenie na 1k6
kôl), garad (1 bod šťastia, 1 hodina).
U technojogína sa samozrejme prejavia aj bežné účinky drogy, ostáva však podľa
bežných pravidiel intoxikovaný (a preto schopný používať svoje schopnosti) dohromady
1k6 hodín.
Majster únikov. Na vyslobodenie
sa z pút alebo prelezenie úzkym priestorom hráč hodí dvoma k6. Prvá kocka
určuje úspech (3-6, hod sa dá opakovať). Druhá vyjadruje počet zmien, ktorý
pokus trvá (upravené o obratnosť, min. 1 kolo).
Ostré zmysly. Technojogín
počuje a rozozná zvuky aj na veľkú vzdialenosť (5–6 namiesto obvyklých 6
na 1k6) a vie odhaliť tajné dvere, pasce a skryté objekty (4–6 namiesto
obvyklých 5–6).
Hibernácia. V stave hibernácie
technojogín spotrebúva iba 20% telesných zdrojov (tekutín, kalórií, vzduchu) a jeho
organizmus je päťnásobne spomalený (t.j. aj starne pomalšie). V stave hibernácie
sa technojogínovi tiež zvyšuje šanca prekvapiť nepriateľa na 4-6 na 1k6 (namiesto
obvyklého 5-6 na 1k6). Zaujatie stavu hibernácie alebo vynorenie z hibernácie
trvá 1 zmenu. Na násilné, okamžité vynorenie z hibernácie musí technojogín
uspieť na záchranný hod (na ktorý vie spáliť výdrž v pomere 1 bod za +1) –
ak neuspeje, stráca 1k6 bodov výdrže a je paralyzovaný na 1k6 zmien.
Zlepšená hibernácia I. Technojogín sa na
5. úrovni rozhodne, či sa chce sústrediť na zrýchlenie alebo zintenzívnenie
hibernácie.
- Zrýchlená hibernácia: Zaujatie stavu
hibernácie alebo vynorenie z neho trvá 1k6 kôl.
- Zintenzívnená hibernácia: V stave hibernácie
technojogín spotrebúva iba 5% telesných zdrojov (tekutín, kalórií, vzduchu) a jeho
organizmus je dvadsaťnásobne spomalený. Šanca prekvapiť sa zvyšuje na 3-6.
Zlepšená hibernácia II. Podľa toho, ako
sa hráč technojogína rozhodol na 5. úrovni, sa schopnosť hibernácie ďalej
zlepší.
- Zrýchlená hibernácia: Zaujatie stavu
hibernácie alebo vynorenie z neho trvá 1k3-1 kôl (ak padne nula, zaberá
iba fázu povelov).
- Zintenzívnená hibernácia: V stave hibernácie
technojogín spotrebúva iba 1% telesných zdrojov (tekutín, kalórií, vzduchu) a jeho
organizmus je stonásobne spomalený. Šanca prekvapiť sa zvyšuje na 2-6.
Detektor pozitrónových mozgov. Technojogín má od
tretej úrovne schopnosť na 15 krokov na 2-6 na 1k6 detekovať funkčné komplexné
elektronické obvody, konštrukty či umelé inteligencie. Nefunguje cez prekážky z olova
alebo protóniového kovu. Potrebné sústredenie.
Čítanie programu. Od šiestej úrovne
vie technojogín na 15 krokov určiť základné povely, naprogramovanie alebo pravdepodobné
reakcie komplexných zariadení. Hráč hádže 3-6 na 1k6 a GM mu povie 1k3
príkazov (alebo zodpovie toľko hráčových otázok). Pri neúspechu môže jogín pokus opakovať až na ďalšej úrovni. Trvanie pokusu: 1 zmena.
Hekovanie programu. Od deviatej
úrovne vie technojogín mysľou, na 15 krokov, prepísať program komplexného zariadenia. Hádže 1k6: 1 –
spôsobil nehodu alebo skrat, 2-3 – žiadny účinok, 4-5 – prepíše jeden povel, 6 –
prepíše dva povely. Trvanie pokusu: 1k6 zmien.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára